Често задавани въпроси

 

  1. Мога ли да си направя поръчка без да се регистрирам?

Можете да пазарувате, без да е необходимо да си правите регистрация, като гост. Попълва се само информацията необходима за доставката. Препоръчваме да се възползвате от възможността за регистрация. Така по лесно ще следите историята и движението на поръчките си. Самата регистрация отнема не повече от 2 минути.

 

  1. Защо да се регистрирам?

Регистрацията ви дава възможност да ползвате функции, които значително улесняват поръчката. Регистрираните потребители попълват адреса за доставка еднократно. Ако по-късно желаят да го променят, имат достъп до информация за предишните си поръчки, могат да проследят статуса на поръчката си във всеки един момент

 

  1. Как се извършва доставката в чужбина и каква е цената на тази услуга?

За доставка извън България, може да отправите запитване на office@smartreading.bg и предварително заплащане по банков път.

Поръчките се изпращат чрез “Български пощи” на цени по калкулатор, който може да видите тук – (линк: https://www.bgpost.bg/bg/calculator) като вида на пратката е “печатно произведение”.

 

  1. Мога ли да поръчам през телефон или e-mail?

Да, можете да ползвате телефон за поръчки 089 656 55 66 и мейл: office@smartreading.bg.

 

  1. Какви са начините на разплащане?

Можете да платите поръчаните продукти чрез пощенски паричен превод (наложен платеж), на избраният от Вас куриер (Спиди, Еконт, за гр. София продуктите може да бъдат доставени и от сътрудник на книжарница SmartReading) и по банков път предварително – по сметката на книжарницата в лева:

 

ИвиПет ЕООД
IBAN: BG44FINV91501016877203
BIC: FINVBGSF
Първа инвестиционна банка

 

  1. Какъв е срокът за получаване на поръчката ми?

Доставката се осъществява на посочен адрес за доставка в рамките на 2 до 5 работни дни, с изключение на местата, които се обслужват по график.

Поръчка, направена в работен ден до 14:00 часа започва да се обработва в рамките на същия работен ден. Получените след 14:00 часа се обработват на следващия работен ден. Поръчка, направена след 14:00 ч. в петък (или последен работен ден, преди поредица почивни) започва да се обработва в понеделник (или на първият възможен работен ден).

 

  1. След като завърша поръчката си, мога ли да добавя или да премахна продукти?

Нямаме техническа възможност за добавяне или премахване на продукти от вече завършени поръчки.

 

  1. Мога ли да сменя начина на плащане на вече завършена поръчка?

Промяна на начина на плащане на вече завършени поръчки не е възможен. Може да направите нова поръчка, като преди това откажете старата/сгрешената поръчка.

Wishlist 0
Continue Shopping
Scroll to Top